Heel wat jongeren dromen van een carrière zoals die van gravin Eloise. Zij maakt mooie sponsordeals en sluit contracten af met bekende merken. En dat allemaal in ruil voor reclame op haar Instagrampagina.

Zo werkt ze nu voor grote merken zoals L’Oréal, Ikea en Magnum en schreef ze ook een boek voor een drogisterijketen. Niet slecht op die leeftijd.

Dat combineert ze allemaal met haar studies aan de Hogere Hotelschool in de hoofdstad. En daar hoort dit jaar een stage in het buitenland bij.

Toch heeft Eloise niet als doel om in de hotellerie te belanden, weet Weekend. Voor haar is het vooral belangrijk om haar diploma op zak te hebben en zo in een managementrol in een heel andere bedrijfstak te belanden.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van showcafe.nl

* indicates required

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Peter De Smedt is beroepsjournalist, erkend door de FOD Binnenlandse zaken en is ook actief als fotograaf en video-journalist.