In Party staat te lezen dat Bridget Maasland onlangs een behoorlijke pr-flater sloeg.

De presentatrice “gebruikte” namelijk haar zoon om reclame te maken op Instagram. Zo filmde ze de eerste scheerbeurt van haar zoon Mees. “Je eerste haartjes… Hoe voelt dat? Zacht hè? Oh, dit gaat goed zeg”, klinkt het aanmoedigend. Een mooi moment voor moeder en zoon, ware het niet dat ze er daarna een hele reclameboodschap voor Kruidvat aan vasthangt. Een actie die totaal verkeerd viel bij haar volgers.

“Jezus! Echt… zo gênant voor je kind dit! Doe dit nou niet”, klonk één van de commentaren. “Mijn god zeg. Als er ook maar iets te verdienen valt, dan zijn de BN’ers erbij. Alsof je dit nodig hebt zeg… En dan je zoon hiervoor gebruiken”, schreef iemand anders.

Een andere volger vroeg zich dan weer af waarom Bridget reclame maakt voor scheermesjes voor mannen. “Dan moet Mees dat lekker zelf promoten. Waarom alles uitmelken?”, schreef deze onder haar post.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van showcafe.nl

* indicates required

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Peter De Smedt is beroepsjournalist, erkend door de FOD Binnenlandse zaken en is ook actief als fotograaf en video-journalist.